Całkowicie nowa na 2022 r. rama Stereo Hybrid 160 HPC 750 została zaprojektowana tak, aby łączyć światowej klasy umiejętności poskramiania szlaków z doskonałym prowadzeniem i większym zasięgiem niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki akumulatorowi o dużej pojemności 750 Wh i jednostce napędowej Bosch czwartej generacji, całkowicie umieszczonej w dolnej rurze, jest tak mocny, jak dobrze na to patrzeć. Ukryta w osłonie z ochroną przed wstrząsami, dostępem za pomocą przycisku i ukrytym zamkiem, bateria jest zarówno bezpieczna, jak i łatwo dostępna. Zintegrowane prowadzenie kabli usuwa otwory na kable z obszaru główki ramy, zapewniając większą wytrzymałość i schludniejszy wygląd. Mocowanie amortyzatora typu trunnion, ponadwymiarowe łożyska układu zawieszenia, tylny trójkąt Boost 148 i 1,5-calowa rura czołowa przyczyniają się do dokładnego prowadzenia, nawet gdy jedzie do ciebie szybko i grubo. I posortowane.